2012. július 17.

Meggyes - aszalt gyümölcsös kevert süti



Alapvetően ez Mrs. Lipton kiváló meggyes lepénye némileg több meggyel és egyéb aszalt gyümölcsökkel, emiatt egy teljesen másmilyen sütemény lett belőle, úgyhogy gondoltam felrakom újra. Elég veszélyes, még meleg volt amikor megkóstoltam és már akkor baromira etette magát, nem biztos, hogy sok fog maradni belőle holnapra :)

Hozzávalók
  • 20 dkg vaj 
  • 20 dkg cukor
  • 4 tojás
  • 20 dkg liszt
  • egy tk sütőpor
  • 10 dkg darált mandula
  • 35 dkg meggy 
  • 2 ek barnacukor  
  •  1 citrom héja
  •  kandírozott narancshéj
  • mazsola
  • kandírozott citromhéj
  • 1 teáskanál fahéj

A vajat habosra keverjük a cukorral, majd egyenként hozzáadjuk a tojásokat. Belekeverjük a sütőporos lisztet, a lisztben elkevert citrom - és narancshéjat és mazsolát, a mandulát és a kimagozott, félbevágott meggyet. Egy kivajazott, kis átmérőjű, kerek formába kanalazzuk a tésztát és 180 fokon kb. 1 óra alatt megsütjük. Én a légkeveréses sütőben néha átváltottam az alulról sütés funkcióra, hogy szépen megemelkedjen, de óvatosan, nehogy odakapja az alját.

1 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik a blogod! feliratkoztam..
    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/
    nézz be hozzám, ha tetszik amit látsz,,iratkozz fel!

    köszi
    puszi

    VálaszTörlés

Ha ízlett, kommentelj! / Make a comment if you liked it.